Hemma bra men borta bast!

I lordags akte hela tjejganget ut och seglade i tre dagar. Vi valde att segla med den storsta och dyraste baten for att garantera ratta party stamningen. Val framme pa baten marker vi att 80 procent av besattningen ar av det kvinnliga konet, och det till varan besvikelse som ni sakert forstar:) Men vi hangde inte lapp for det utan hade en fantastisk resa! Forsta dagen tog vi det lugnt drack vitt och kakade choklad samtidigt som vi tittade pa solnedgangen. Andra dagen ar en dag som kommer ga till historian vi hade verkligen en toppen dag. Pa morgonen stannade vi till pa en av Australiens vackraste platser, sanden var kritvit vattnet var turkost. For att ni ska forsta hur fin sanden var gick den att bleka tanderna i och putsa guld. Sa vi putsade allt guld vi hade innan vi seglade vidare. Nasta stopp var det snorklings dags. Snorklingen var over forvantan och vi sag massor av fina fiskar. En kille fran crewet akte och slangde mat till fiskarna da garna pa och sa nara som mojligt i tjejganget till Saras stora gladje:) Sedan njot vi i eftermiddagssolen pa baten lyssnade pa musik och kakade nachos, salsa och knackte en bira! Flera ganger under den har dagen uttryckte vi att vi var hoga pa livet och som gradden pa moset efter annu en underbar solnedgang simmar fyra delfiner upp langs baten och ger oss en liten kvallsshow. Allting ar helt underbart och vi langtar absolut inte hem. Btw(det betyder by the way alla foraldrar) sa har vi nu varit pa resandefot i en manad och ikvall fortsatter resa mot nya aventyr denna gangen ska vi till Fraser islands dar vi ska vara ute och campa och leva vildmarksliv i tre dagar.

Vi hors nar vi ar tillbaka i civilisationen nu har vi 16 timmars bussresa framfor oss.




 





















Kommentarer
Postat av: kimpalumpan

åhh, den där båtresan hade jag gärna deltagit på, det ser ju helt underbart ut. fy fan, här hemma är de regnrusk och jag ska snart pallra mig upp och iväg till jobbet. njut vidare så syns vi snart. so long.

2010-10-19 @ 08:27:07
Postat av: Evelina, John och Cellis

Gud så underbart de låter! Njut och sug i er av allt.Vilka fina bilder också. Många kramar till er alla från ett höstigt Uppsala

2010-10-19 @ 13:12:48
Postat av: Lena (lindas mamma)

Åh vad ni har de Underbart !

Vilken Härlig Kusinbild :)))

Sitter på jobbet och arbetskamraterna blir lite avis på Er . Här hemma öser det ner .

Fortsätt ha de gott, massor av kramar !!!

2010-10-19 @ 13:32:39
Postat av: Saras mamma

Åhhh, så underbart! Hade du högklackeskorna på, Sara?

Många kramar från ett hyfsat höstlikt Sollefteå, plus 8 i morse, men i natt ska det blir snö. "Älkar dig." Ma

2010-10-19 @ 18:59:28
Postat av: Malins mamma

Det ser helt underbart ut börjar bli lite avis men får väl fortsätta "njuta" av jobb och höstrusk. Malin din hälsning antar jag var till mig ;) det ena M:et betyder väl mamma? Ha det gött Kram

2010-10-19 @ 20:26:00
Postat av: Elin Andersson

Men herregud va ni ser ut att ha de bra. Jösses va jag önskar att jag var ljust DÄR. önskar, önskar,önskar att jag kunde byta ut min tråkiga vardag just nu.

Jag får en tår i ögat av de fina bilderna brudar!

2010-10-19 @ 20:36:43
Postat av: Eva H

Vill också kommentera den "fina kusinbilden" o "linas" Sug INTE i er av allt (hi,hi). Malin GUD va gulligt i sanden jag blev rörd vad ska då M bli. Det som stör/ glädjer mig mest är att ni ser ut att må så Dj...a utan ett ord om mammor och pappor på hemmaplan. Vill ni inte ha några julklappar?? Ha De kära NI

2010-10-20 @ 10:27:39
Postat av: Malins Martina

ÅÅhhh gull Malin!♥ ;)

2010-10-20 @ 23:02:21
Postat av: Johan

ja' kan faan inte tro det är sant.... satan så vit sand!! Sen hälsar Marcus att han älskar Malin oxå ;)

2010-10-22 @ 05:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0